خانهسیستم های تهویه مطبوع

نمایندگی ( انحصاری ) فروش و خدمات پس از فروش محصولات
RHOSS / UNTES-RHOSS / UNTES

شرکت هویر با به‌ کارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌‌ی فناوری در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی، می‌کوشد کسب‌ و ‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. تجربه هفت ساله‌ی ما در زمینه‌‌ی راهکارهای جامع صنعتی و تجهیز سیستم‌های تهویه مطبوع، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.

شایان ذکر است که این شرکت توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود دارد. ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم.

شرکت توسعه ، تجارت هویر دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران می باشد و در تمامی دفاتر خود از جمله استان خراسان ، شیراز ، یزد ، اصفهان ، کرمان ، بندرعباس ، تبریز و … دارای پرسنل فروش و خدمات پس از فروش میباشد .  مهندسین مکانیک سیالات و برق و تکنسین‌های فنی در تمامی دفاتر مشغول به کار می باشند و خدمات قبل از فروش  ، فروش و پس از فروش را به صورت مستمر به مشتریان محترم ارائه می‌کنند . تمامی نمایندگان شرکت مسلط به سیستم های تهویه مطبوع بوده و به صورت کارشناس تهویه مطبوع با کارفرمایان و مشاورین پروژه ها همکاری مستمر دارند . تمامی مهندسین و تکنسین های شرکت تحت آموزش های مستمر در داخل و خارج از کشور هستند و در تمامی موارد، قطعات توسط این شرکت تامین گردیده است.

LOGO20
Casals Logo
Logo_Rhoss
Logo Final RasterR

با ما در ارتباط باشیدinfo@afari-holding.ir

ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17پنج شنبه ها 9 الی 13
دفتر مرکزی
تهران، خ ولیعصر، خ کاج آبادی

سـاختمان پارک، طبقه همکف
تلفکس
02173675000

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی آنلاین
09127779492

02122665434