خانهگروه صنعتی آفری

سپس شرکت ساختمانی آفری وارد سرمایه گذاری در بخش تولید ساختمان گردید که این مهم با تلاش سرمایه های موجود متخصص شرکت در غالب پروژه های بزرگ تجاری مسکونی و نیز ویلا سازی در شمال کشور شکل گرفت.

با احساس نیاز به محصولات خارجی از برندهای برتر صنعت ساختمان، شرکت بازرگانی آفری تاسیس گردیده که وظیفة تامین و واردات محصولات مورد نیاز پروژه های ساختمانی هلدینگ و نیز تامین اقلام مذکور برای مشتریان شرکت بنا به درخواست آنان را داشت. تاسیس این شرکت منجر به اخذ نمایندگی چند برند برتر محصولات ساختمانی از اروپا گردید.

در همین راستا با تاسیس شرکت تهویه مطبوع آفری مجموعة هلدینگ به صورت تخصصی وارد حوزة صنعت تهویه مطبوع شد و با دریافت  نمایندگی انحصاری از شرکت های RHOSS  ایتالیا، UNITES ترکیه و شرکتCASALS   اولین و قدیمی ترین برند جت فن در اروپا ) برای خاورمیانه ، تامین تاسیسات و سیستم تهویه مطبوع را برای پانصد پروژه بزرگ در سطح کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را برعهده داشته است .

در آخر ، افتخار داریم در طول ربع قرن فعالیت خود در حوزة ساختمان و خدمت رسانی به مشتریان عزیز در قالب تامین  ، تجهیز و خدمات پس از فروش موفق به دریافت گواهینامه ها ، جوایز و تندیس های در زمینة کیفیت محصولات ، خدمات پس از فروش ، مشتری مداری و مدیریت گردیده ایم که این خود حاصل تلاش سرمایه های انسانی شرکت در جهت رضایت مشتریان و همچنین لطف مستمر عزیزان همراه و خریداران وفادار برندهای زیرمجموعه این هلدینگ بوده است و خداوند متعال را از این بابت شاکر و سپاسگذاریم .

با ما در ارتباط باشیدinfo@afari-holding.ir

ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17پنج شنبه ها 9 الی 13
دفتر مرکزی
تهران، خ ولیعصر، خ کاج آبادی

سـاختمان پارک، طبقه همکف
تلفکس
02173675000

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی آنلاین
09127779492

02122665434