سیستم های تهویه مطبوعمجتمع تجاری تفریحی دنیای آرزوی ساری

مجموعه دنیای آرزو، دریچه ای به سوی تکنولوژی مدرن بوده که تنوع، جذابیت و ایمنی را برای ساکنین محترم شهر ساری و گردشگران خطه شمال کشور فراهم می آورد. این مجموعه با احترام به طبیعت و بستر موجود، نقش نشانه شهر ساری را در ورودی شمالی شهر ایفا خواهد نمود.
https://afari-holding.ir/wp-content/uploads/2018/10/مجتمع-تجاری-تفریحی-دنیای-آرزوی-ساری-1280x853.jpg

مجتمع تجاری تفریحی دنیای آرزوی ساری

افتخار ماست که با بیش از 20 سال تجربه در زمینه سیستم های تهویه مطبوع، نماهای ساختمانی، تولید درب و پنجره و شیشه های دوجداره با شما عزیزان همراه شویم.

مجتمع تجاری تفریحی دنیای آرزوی ساری

مجموعه دنیای آرزو، دریچه ای به سوی تکنولوژی مدرن بوده که تنوع، جذابیت و ایمنی را برای ساکنین محترم شهر ساری و گردشگران خطه شمال کشور فراهم می آورد. این مجموعه با احترام به طبیعت و بستر موجود، نقش نشانه شهر ساری را در ورودی شمالی شهر ایفا خواهد نمودو درراستای تأمین نیازهای این شهر به عنوان مرکز استان مازندران طراحی شده است.زمین پروژه با موقعیت مکانی خاص در مجاورت بلواردریا،به عنوان مسیراصلی گردشگری به سمت دریا و قرارگیری در بخش شمالی شهر است که به عنوان یکی از فرصتهای توسعه شهری توسط شهرداری شناسایی شده است

مجتمع تجاری تفریحی دنیای آرزوی ساری

حوزه اصلی فعالیت هلدینگ آفری

مشاوره، اجرا و فروش سیستم های تهویه مطبوع، نماهای ساختمانی، تولید درب و پنجره و شیشه های دوجداره
هلدینگ آفری به همت جمعی از متخصصان و کارشناسان مجرب ایرانی در سال 1380 با نام تجاری ایلیا پنجره شروع به فعالیت نموده است. پس از 10 سال فعالیت در زمینه تولید انواع پروفیل، در و پنجره های آلومینیومی،یو.پی.وی.سی و شیشه های دوجداره، این مجموعه اقدام به گسترش فعالیت های خود در سایر صنایع مربوطه نمود.

این مجموعه در دو زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع (نام تجاری هویر) و امور ساختمان سازی ( نام تجاری گروه صنعتی آفری) فعالیت های خود را ادامه داد و اکنون بیش از 10 سال است که در این دو صنعت دیگر نیز به طور جدی فعالیت می نماید.

  • شیشه های چند و دوجداره
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • درب و پنجره آلومینیومی و UPVC
  • ساختمان سازی و نما
مکان:
ساری
سال:
1398
چیلر تراکمی هواخنک RHOSS:
3 دستگاه 360 تن تبرید
هواساز UNITES:
12 دستگاه
بولیر چگالشی:
4 عدد
اگزاست فن YILIDA:
200 عدد

با ما در ارتباط باشیدinfo@afari-holding.ir

ساعات کاری
شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17پنج شنبه ها 9 الی 13
دفتر مرکزی
تهران، خ ولیعصر، خ کاج آبادی

سـاختمان پارک، طبقه همکف
تلفکس
02173675000

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی آنلاین
09127779492

02122665434